Büszkék vagyunk a Best Managed Company Platina díjára!

2017 február

Az Elka Pieterman Csoport egymást követően hetedszer lett kitüntetve a Best Managed Company (Legjobban Menedzselt Cég) díjjal. Ezáltal a néhány Platina díjas egyikévé váltunk.

Háttér: Jobbá tenni a vállalkozást, mint amilyen aktuálisan, ez a Best Managed Companies (Legjobban Menedzselt Cégek) pályázat mottója. A Deloitte minden évben keresi a legjobban menedzselt vállalatokat. A Deloitte, az Utrechti Egyetemmel közösen kifejlesztett „Business Maturity Models” alapján értékeli a vállalkozásokat. Ez a modell megvizsgálja egy vállalkozás minden fontosabb külső és belső szervezeti dimenzióját.

A BMC program idén került kilencedik alkalommal lebonyolításra. Ebben az évben a „Connect the dots” (Csatlakoztasd a pontokat) témával, a hangsúlyt a jövőt állóságra helyezve.

Adrie van Eersel, az Elka Pieterman Csoport ügyvezető igazgatója nyilatkozta: „Egyre inkább digitalizálttá váló világunkban ez egy különösen fontos téma. Gondoljanak csak például a mesterséges intelligenciára, amely már ilyen intelligens módon, jelenleg is értünk gondolkozik és digitális asszisztensként szolgál ki minket (pl.: Apple's Siri). Hétköznapi környezetünkben minden egyre gyorsabb lesz és egyre jobban kötődik a számítógépes hálózatokhoz, digitális világunk éppúgy mint a természetes, egyre inkább összefonódik a virtuális- és emelt szintű valósággal (pl.: PokemonGO)”.

Minden ilyen digitális fejlesztés által egyre ritkábbá és értékesebbé válik a személyes odafigyelés.

Ahhoz, hogy jobban tisztába lehessünk vásárlóink igényeivel, egyre nagyobb arányban dolgozunk olyan „team”-ekkel az Elka Pieterman-on belül, amelyek egyszerre több szakterületet fognak át. A munkában ez az új irányvonal lehetővé teszi azt, hogy gyorsabban és eredményesebben reagáljunk a fogyasztói igényekre. Ennek érdekében, az elmúlt évben többet invesztáltunk „omni-channel” fejlesztésekbe, amely a hagyományos, az elektronikus és a közösségi kereskedelem egységes, átjárható, kompatibilis rendszerré való átalakítását célozza meg. Van egy online csapat, amely vásárlóinkkal közösen, a tartozékok optimális online prezentációját vizsgálja. Valamint IT szakembereink gondoskodnak arról, hogy biztonságos adatcsere valósuljon meg, a speciálisan tervezett „feed”-eken keresztül. Mindezek elősegítik, hogy tartozékokkal és alkatrészekkel kapcsolatos ismereteinket egyszerűbben oszthassuk meg vásárlóinkkal.

Adrie van Eersel folytatta: „A BMC programban való részt vételünk fókusz pontot szolgáltat és érdekes eszmecseréket vált ki. A Deloitte nem csak az aktuális, hanem a jövőbeni helyzet után is érdeklődik. Ez építő jellegű vitákhoz vezet minket és egy letisztult jövőképet alakít ki számunkra.”

„Mivel már évek óta részt veszünk a programban és a Business Maturity Model különböző pontjaiban folyamatos javulást mutatunk, jól kiegyensúlyozottak vagyunk és azon dolgozunk, hogy egy magasabb átlagszínvonalat érjünk el. Mindig van mit tanulni és van hova fejlődni. Erre helyezzük a hangsúlyt ebben a gyorsan változó digitális világban.”

Az összes hír